.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شهردار كلبه ننه علي را تخريب كرد

شمال نيوز-  در پی این عملیات سرنوشت ساز !! یگان های اعزامی از سوی مدیر متعهد و وظیفه شناس سازمان بهشت زهرای تهران ، افتخار نابود کردن کلبه احزان ننه علی را پس از 20 سال پیدا کردند.

 مشرق نوشت: در سراسر دنیا، دولت ها و حکومت ها، در به در در پی نمادسازی برای تقویت روحیه مقاومت ملی هستند.

نمادهای مقاومت ملی، با تبلیغات فراوان رسانه ای به مردم معرفی می شوند تا انسجام ملی افزایش یافته و هزینه های تهدید ملت بالا رفته و ... در کشور ما نیز مدیران فرزانه و فاضلی که تعدادشان کم هم نیست، در به در به دنبال پیدا کردن نماد های ملی هستند.

با این تفاوت که هدف این مدیران متعهد و آرمان گرا، نه حفظ و معرفی این نماد ها ، که انهدام و حذف هنرمندانه آن ها از صفحه گیتی است. برای مثال ، تانکی که 32 سال قبل ، در وسط شهر سوسنگرد ، توسط رزمندگان اسلام منهدم شده بود و بیش از سه دهه ، شناسنامه مقاومت این شهر در برابر متجاوزان به شمار می رفت ، چند ماه پیش به همت والای چند تا از همین مدیران ، به گونه ای نابود شد که یک مین ضد تانک هم به این زیبایی از عهده چنین هدمی برنمی آمد.

در آخرین مورد ، یک درخشش دیگر از این دست را شاهد بودیم و آن «عملیات انهدام یک یادگاری 20 ساله در 20 دقیقه» بود. در پی این عملیات سرنوشت ساز !! یگان های اعزامی از سوی مدیر متعهد و وظیفه شناس سازمان بهشت زهرای تهران ، افتخار نابود کردن کلبه احزان ننه علی را به نام او ثبت کردند و میراثی که با هزینه ای گزاف و غیر قابل تکرارِ خون دل یک مادر شهید ایجاد شده بود ، با سرعتی رکوردشکن، برای همیشه از صحنه گیتی حذف گردید. کلبه احزانی که با اشک ها و خون دل ننه علی ، طی 20 سال به صورت نمادِ پرشکوهی از مقاومت مادران شهدای این مرز و بوم درآمده بود ، ظرف 20 دقیقه چنان هنرمندانه متلاشی شد که گویی هیچ گاه وجود نداشته است. مرحبا بر این سرعت عمل و احساس مسئولیت!!

در گوشه سمت چپ، مراحلی از این عملیات غرورآفرین(!) را مشاهده می کنید. این فتح المبین بر آفرینندگانش مبارک باد!/خ210


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.107 seconds.